Wednesday 16 December 2009

為何時間不夠用?

有沒有感覺時間不夠用?

一天起床,工作到晚上,回家就睡覺。每天的時間總是不夠。試試以下的方法,睇下有沒有幫助。



交通
你覺得最快的交通工具係乜呢? 我相信好多朋友同我一樣,會乘地下鐵路。我同意地下鐵係幾便,路線較為穩定,但未必係最快的。以我個人為例,從我家到公司返工,乘地鐵相關的路線約四十五分鐘至一小時,用專線小巴只需半小時就到。有些路線,專線小巴會較快,特別係行高速公路的專線小巴,因為高速不停站,路面上距離也較短。每天來回可以減小半小時以上的時間。你也可以諗諗!

娛樂
電視係好多香港人的主要娛樂之一。自從高清廣播,好多人都有買高清接收器。這件小百宝,其實也可以慳好多時間。首先,作為上班一族,最有用的資訊當然係新聞,有數碼新聞台可以二十四小時收看新聞內容,真係好方便。

配埋硬碟錄節目簡直係絕配。有時又要照顧小朋友,又想睇電視,真係好痛苦。有了錄影功能,就可以將節目錄好,加埋個快播功能飛廣告,就好似有咗過時光制咁,又慳時間。

思想
其實有沒有諗過,你其實時最大問題係時間分配呢? 好似我鐘意玩馬仔,有時一個星期用兩天玩馬仔。有一日,我問自己做乜玩馬仔? 個人好想有橫財,但最終都沒有,所以其實有時有D時間係花係好地覺得花的地方,但要小心留意一下,若果所花的時間真的得不到你預其的目的,可能要改變一下你的做法。

最後,我想同大家分享一下我的閱讀。早前我看過網上一份叫人體使用手冊的文章,當中有一個很有趣的內容,關於人體是有一個資源分配的機制,會將身體接收到的資源,分配給身體不同的部份。人體會利用休息時間修補身體。若果所分配的時間不足,身體會優先分配給重要的器官,而減少其他部份分配,所以人體唔會因一晚失眠而病倒。不過,長此下去,就會做成較嚴重的傷害。也不要過份担心,只要在时間分配上,留意身體的作適時間。

謝謝!

No comments: