Monday 11 February 2008

如何準備基本法測試?

早排申請政府工要考<基本法>基準試。好采網上都有一O的資料。






試下以下的步驟睇下幫唔幫到你 :
1. 先去基本法網站下載一份基本法全文,我個人就鍾意PDF FILE,貪佢可以印一份坐車睇。
[PDF 版本] [HTML 版本]
[資料來源: 基本法網站]

2. 如果你未試過,可以去政府網頁到睇下D Sample Questions,睇下溫好未。
供唔同職級申請的人仕參考,我就幾份都做晒。
[政府相關資源]
- [申請學位 / 專業程度職系]:
http://www.csb.gov.hk/tc_chi/recruit/cre/1408.html

- [中五以上,但沒有學位人仕]:
http://www.csb.gov.hk/tc_chi/recruit/basiclaw/1412.html

- [中五以下程度人仕]:
http://www.csb.gov.hk/tc_chi/recruit/basiclaw/1414.html

- [基本法網上遊戲]
http://www.basiclaw.gov.hk/flash_game/game_tc.swf

3. 坊間亦有些非官方試提以供練習
[Recruit 政府工考試攻略]
http://www.recruitonline.com/upload/activities/government/jobtips/HTML/BasiclawGovTips.html?adid=MP-D-1

4. 我做過 果份就係MC 題,當然要帶齊鉛筆、擦膠。通常份卷都有成40條以上,中英文對照,不過就有成個鐘。由於問題主要係問相關資料,所以好快就答完。

祝大家好運,搵到份好工 !

No comments: